Webová prezentace byla spuštěna

26.02.2010 21:35

Dnes, 26.února 2010, byla spuštěna moje webová prezentace HLEDÁNÍ ZDRAVÉ DUŠE aneb otevřeně nejen o rakovině.

Tuto webovou prezentaci jsem si založila, abych s vámi mohla sdílet své zážitky, pocity a myšlenky, které mě provázejí na mé cestě (nejen) za uzdravením se z rakoviny; chtěla bych si s vámi povídat, nabízet vám možnosti a také vás podpořit, ať už jste nemocní anebo nejste. Doufám, že vám můj web přinese naději, že i pro vás je zde podpora, pomoc, porozumění a láska. Budu ráda, když se na tuto stránku budete pravidelně vracet, psát mi své postřehy, prostě budete se mnou v kontaktu. Nejsme totiž sami, máme kolem sebe plno lidí, kteří nás mají rádi a záleží jim na nás, jen je někdy pro nás i pro ně velmi těžké to dát najevo. Vše, co chceme, totiž vyžaduje ČIN, nejen léčení.

 

© 2010 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba www stránek zdarmaWebnode